Көкшетау қаласының Жекеменшік «Айару» балабақшасы
Детский сад «Айару»   города Кокшетау

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

өзін-өзі бағалау

 

"АйаруА" ЖШС Көкшетау қаласы

 

Өзін-өзі бағалау парағының қорытындысы мен мазмұны

Өзін-өзі бағалаудың мақсаты:

-Балабақшадағы тәрбие-білім беру процесінің жай-күйі туралы объективті баға мен ақпарат алу.

– Балабақшадағы білім беру процесінің нақты жағдайының белгіленген жоспарлар мен міндеттерге сәйкестік дәрежесін белгілеу.

- Білім беру жұмысының сапасына теріс әсер ететін факторларды анықтау, оны одан әрі жақсарту стратегиясын анықтау.

Өзін-өзі бағалау міндеттері:

1) білім беру салалары мен ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі;

2) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру;

3) оқытудың күтілетін нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу; 4) моторлық, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білімді, өз бетінше оқыту дағдыларын қалыптастыру

 

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ. Білім беру мекемесінің толық атауы: "АйаруА" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі Білім беру мекемесінің заңды және тұрақты мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Е. Құдайбердиев көшесі, 127 заңды тұлғаның байланыс деректері: 8-(747) 926 59 59 электрондық пошта: raihan1957k@mail.ru балабақша сайты: https://aiaru.aqmoedu.kz/adminauth / және истаграмма беті: sadik_aiaru

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Айткужина Әсем Бауыржанқызы,"АйаруА" ТЖБ меңгерушісі лауазымына тағайындалды, байланыс телефоны: 87479265959 жалғыз құрылтайшының шешімі негізінде 15.03.2024 жылғы №9 бұйрық.

 

 

 

 

 

 

 

Заңды құрылтай құжаттары:

Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама:

БСН-200240002133 15.03.2024 ж.

"АйаруА" ЖШС жеке балабақшасының жарғысы: 2020 жылғы 21 қаңтардағы № 2872-1902-01-ХБ.

Рұқсат беру құжаттары: мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметтің басталуы туралы 2023 жылғы 04 Желтоқсанда қызметті жүзеге асырудың басталуы туралы № kz17rvk00053238 хабарлама берілді.

№ C06xkz36vbf0005402 санитарлық-эпидемиологиялық қорытынды

Медициналық лицензия, № 23026947

03 06 2022 № 1 ғимаратты жалға алу шарты

 

Балабақша меңгерушісі туралы мәліметтер: Айткужина Әсем Бауыржанқызы білімі жоғары, Алматы университеті" Ы Сарина " 2006ж., педагогикалық колледжі. Ж. Мусина 2002 ж. аударма дело.

 

6. Көкшетау қаласының "Айару А" ЖШС қызметі Жарғыға, мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына, Санитариялық қағидаларға (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 13 шілдедегі № 23469 бұйрығы) сәйкес жүзеге асырылады. "Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар"санитариялық қағидаларын бекіту туралы.

Көкшетау қаласының "Сәулетай "мектепке дейінгі балалар мекемесі" жеке мекемесінің білім беру қызметі Нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады:

- "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000319 _

- "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1900000293

- "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000345_

- "Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000306

- "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000343_

- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2100000137

- "Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2100023469

- Https білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2200029031

- Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275

- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600014235/history

- Тиісті типтер мен түрлердегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2200029329

- Мектепке дейінгі ұйымдар үшін білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013227

- Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V090005750_

- Жабдықпен және жиһазбен жарақтандыру нормалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013272

- Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020883

 

Көкшетау қаласының "АйаруА" ЖШС жұмыс режимі және онда балалардың болу ұзақтығы 5 күндік жұмыс аптасында (демалыс күндері-сенбі, жексенбі, мереке күндері) 10,5 сағатты (8.00 – ден 18.30-ға дейін) құрайды.

Балабақша ғимараты жеке, бір қабатты , бейімделген. Барлық коммуникациялармен жабдықталған

 

 

Қызметтің МЖМБС және МЖМБС талаптарына сәйкестігі.

Көкшетау қаласының "АйаруА" ТЖК ЖШС-де мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарымен "білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5 және 14-баптарына сәйкес әзірленген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін қолайлы, қауіпсіз, білім беру жағдайлары жасалған, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 05.08.2022 жылы, № 17669 болып тіркелген). Жаңа МЖӘ ДБҰ талаптарды анықтайды:

1) тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына;

2) тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне;

3) тәрбие мен оқыту мерзімін қамтиды.

Осыған сәйкес, біздің мектепке дейінгі мекеме 2022-2023 оқу жылына арналған оқу жоспарын білім беру бағдарламаларының вариативтілігін қамтамасыз ету, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес және бекітілген Жас кезеңділігіне сәйкес тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарды ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыруда әрбір баланың тұтас дамуы мен әлеуетін ашу мақсатында әзірледі:

Кіші топ-2 жастағы балалар;

Орта топ-3 жастағы балалар;

Аға топ-4 жастағы балалар;

Мектепалды топ-5 жастағы балалар.

Оқушылардың жеке басын жан-жақты дамыту келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

- физикалық даму;

- коммуникативтік дағдыларды дамыту;

- танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;

- шығармашылық дағдыларды, зерттеу қызметін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.

Физикалық даму, балалардағы коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық дағдыларды, зерттеу қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру келесі ұйымдастырылған әрекеттерді біріктіру арқылы жүзеге асырылады:

1) дене шынықтыру

2) сөйлеуді дамыту;

3) көркем әдебиет;

4) грамота негіздері;

5)қазақ тілі (орыс тілінде оқытатын топтарда);

6) сенсорлық/ математика негіздері;

7) жобалау;

8) қоршаған әлеммен танысу;

9) сурет салу;

10) мүсіндеу;

11) аппликация;

12) музыка.

Тәрбие-білім беру үдерісі ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары мен МЖМБС талаптарына сәйкес келді, атап айтқанда:

2020-2021 оқу жылында инвариантты компоненттің ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті сағаттарының саны оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және мыналарды құрады: кіші топтағы балалар үшін-9 сағат.

Мемлекеттік тілде оқытатын орта топтағы балаларға арналған орта топтағы балаларға арналған ОЖБ-ның жалпы көлемі-11 сағат білім беру қызметі және "Мен және айналамдағы әлем" вариативтік компонентінің 1 сағаты - барлығы 12 сағат.

Қазақ тілінде оқытатын аға топ балаларының жүктемесі 12 сағат білім беру қызметі және 2 сағат "Мен және айналамдағы әлем" және "Ақылды жаяу жүргінші мектебі"вариативтік компоненті.

Мемлекеттік тілде оқытатын мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушілеріне арналған мектепалды даярлық тобының балаларына арналған жүктеме-17 сағат ОЖБ және "Мен және айналамдағы әлем", "сиқырлы қарындаш мектебі", "Ақылды жаяу жүргінші мектебі" вариативтік компонентінің 3 сағаты - барлығы 20 сағат.

2021-2022 оқу жылында инвариантты компоненттің ұйымдастырылған оқу қызметінің сағаттары оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және мыналарды құрады: кіші топтағы балалар үшін – 9 сағат.

Мемлекеттік тілде оқытатын орта топтағы балаларға арналған ОЖБ-ның жалпы көлемі-11 сағат білім беру қызметі және "Мен және айналамдағы әлем" вариативтік компонентінің 1 сағаты - барлығы 12 сағат.

Қазақ тілінде оқытатын аға топ балаларының жүктемесі 12 сағат білім беру қызметі және 2 сағат "Мен және айналамдағы әлем" және "Ақылды жаяу жүргінші мектебі"вариативтік компоненті.

Мемлекеттік тілде оқытатын мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушілеріне арналған мектепалды даярлық тобының балаларына арналған жүктеме - 17 сағат ОЖБ және "ойын-сауық математикасы", "Әріптер әлемі", "Ақылды жаяу жүргінші мектебі" вариативтік компонентінің 3 сағаты-барлығы 20 сағат.

2022-2023 оқу жылында инвариантты компоненттің ұйымдастырылған қызметі сағаттарының саны апталық жүктеменің белгіленген нормаларынан аспады және мыналарды құрады: кіші топтағы балалар үшін – 4 сағат.

Мемлекеттік тілде оқытатын орта топтағы балаларға арналған апталық жүктеме көлемі-5 сағат білім беру қызметі.

Қазақ тілінде оқытатын аға топ балаларының жүктемесі 6 сағат білім беру қызметі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ.

II. КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ.

"АйаруА" дс педагогтарының сапалы тізімі

Оқу жылы жоғары білімі бар, оның ішінде жоғары білімі бар педагогтар саны.орташа Балапан.Арнайы, оның ішінде сәрсенбіден бастап.арнайы.дошк..     Арттыру курстары

2023-2024  7       4/57%         0       3/43%         2/40%         0

 

 

Педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру бойынша жұмыс жалғасуда: жаңадан қабылданған жас мамандар үшін-нормативтік құжаттарды зерделеу, педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша жеке жоспарлар жасау бойынша консультациялар, семинарлар өткізу жоспарлануда. "Балабақшадағы ойын қызметі" жобасы бойынша жұмыс басталды

Бағаланатын кезеңде жүргізілетін жұмыс қозғалыс дағдылары мен дағдыларын, Денсаулық сақтау құзыреттілігін қалыптастыруға, сырқаттанушылықты азайтуға, олардың өмірі мен денсаулығын қорғауға бағытталған.

Қойылған міндеттерді шешу үшін пәндік-даму ортасын жаңғыртуға, Денсаулық сақтау технологияларын енгізуге жеткілікті көңіл бөлінді. Топтарда қозғалыстарды дамыту бойынша жеке жұмысқа арналған жабдықтар (доптар, арқан арқандар, сақиналар, кегльдер, құрсаулар, тепе-теңдік үшін дорбалар, жалаулар) толықтырылды. Әр түрлі картотекалар дайындалды, бұл мұғалімдерге таңертеңгі гимнастиканы, ояту гимнастикасын ұйымдастырудың түрлерін әртараптандыруға мүмкіндік берді. Балалармен таңертеңгілік шеңбер, психогимнастика жүргізу қолайлы психологиялық климат құруға ықпал етті. Жылдың әр мезгіліне арналған серуендеу картотекаларын әзірлеу серуендеу кезінде қозғалыс белсенділігін ұйымдастыруға, ашық ойындардың әртүрлі түрлерін қолдануға жүйелі көзқарасты жүзеге асыруға көмектеседі.

Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 2 рет өтеді. Медицина қызметкері санэпидемнің, карантиндік іс-шаралардың орындалуын бақылайды, жарыққа, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізіледі. Жалпы тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, кір жууға және арнайы киімге арналған жуғыш заттардың болуы нақты бақыланады.

Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталады, профилактикалық іс-шаралар жүргізіледі. Жоспарлы вакцинация және дәрігерлердің балаларды тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру бойынша жұмыстар жоспар бойынша жүргізілуде.

Балабақшада балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған: 5 бейнекамера, дабыл түймесі, ескерту жүйесі орнатылған.

Балалардың коммуникативті дағдылары мен дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.

Коммуникативті дағдыларды қалыптастыру бойынша ұйымдастырылған іс-шараларға мыналар кіреді:

1) сөйлеуді дамыту;

2) көркем әдебиет;

3) грамота негіздері;

4)қазақ тілі (орыс тілінде оқытатын топтарда)

Топтарда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, театрлардың әртүрлі түрлері, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері бар "коммуникация" орталықтары бар, бұл қызметті таңдауда тәуелсіздікті ынталандырады.

Танымдық және зияткерлік дағдыларды қалыптастыру бойынша ұйымдастырылған іс-шараларға мыналар кіреді:

1) сенсорлық/математика негіздері (Мектеп жасына дейінгі топтарда – 3-6 жас);

2) жобалау;

Танымдық дағдыларды қалыптастыру, танымдық, зерттеу іс-әрекетінің қарапайым дағдыларын игеру үшін мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын дамыту, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істеу мүмкіндігі үшін жағдайлар жасалған. Бақшада әдістемелік құралдар, сандық санау дағдыларын қалыптастыруға арналған жабдықтар, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеялар, кеңістік пен уақыттағы бағдарлар бар. ("Куизинер" технологиясы бойынша, санау дағдыларын қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар) ірі және ұсақ конструктордың құрылыс, табиғи, қалдық материалдары мен бөлшектерінен құрастыру; эксперименттік қызмет арқылы тірі және жансыз табиғаттың объектілері мен құбылыстары туралы білімді кеңейту. Дьенеш, Куизенер, Зайцев текшелері технологиясы бойынша жабдықтар сатып алынды.

Шығармашылық дағдыларды дамыту бойынша ұйымдастырылған қызмет,

зерттеу қызметі мыналарды қамтиды:

1) сурет салу;

2) модельдеу;

3) аппликация;

4) музыка.

Ұлттық бейнелеу өнерімен таныстыру арқылы шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, патриотизмге тәрбиелеу міндетті болып табылады.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру бойынша ұйымдастырылған іс-шараларға мыналар кіреді:

1) сыртқы әлеммен танысу.

Мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерде отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда өзін-өзі оқытудың әлеуметтік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, когнитивтік функцияларды дамыту (оның алдында туындаған қиындықтарды көре білу; көңіл-күйдің, эмоционалдық жағдайдың өзгеруін байқау); тұлғааралық қатынастарды құрудың негізі болып табылатын этикалық нормаларды тәрбиелеу, отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, зейін, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, тұлғаның жайлы әлеуметтенуі, эмоционалды-адамгершілік қатынастар тәжірибесін жинақтау, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде тәрбиелеуде дәстүрлердің сабақтастығын қамтамасыз ету, туған өлкеге, өз еліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, оның тарихына қызығушылық.

Дене тәрбиесі бойынша ұйымдастырылған іс-шаралар өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған: мәдени-гигиеналық дағдылар, мінез-құлық ережелері, оларды тәртіп пен күн тәртібіне баулу.

 

 

 

III. Тәрбиеленушілер контингенті.

Тәрбиеленушілер контингентінің құрылымы 2021-2022 оқу жылында балабақшаның жобалық қуаты 23 баланы құрады, тізім бойынша-23 бала. Барлығы 1 топ әр түрлі жастағы

2022-2023 оқу жылында балабақшаның жобалық қуаты 44 баланы құрады, тізім бойынша-44 бала. Барлығы 2 топ әртүрлі жастағы, 1 "Балапан" тобы екі жастан төрт жасқа дейінгі балалар, 2 "Балбала" тобы төрт жастан алтыға дейінгі балалар

Жобалық қуаттылығы 2023-2024 оқу жылында 44 бала, тізім бойынша-44 бала. Барлығы 2 топ әртүрлі жастағы, 1" Балапан " тобы екі жастан төрт жасқа дейінгі балалар, 2 "Балбала" тобы төрт жастан алтыға дейінгі балалар "Жұлдыздар" -24. Тәрбиеленушілер контингенті құрамының тізімдері 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарына арналған әдістемелік ұсынысқа №3 қосымшада қоса берілді.

 

 

V. оқу материалдық активтері.

ДО материалдық-техникалық базасы:

Ғимарат-бір қабатты, бейімделген

Жалпы ауданы: 240,0

Жылу жүйесінің түрі: орталықтандырылған.

Сумен жабдықтау: орталықтандырылған.

Кәріз: орталықтандырылған.

Біздің ұжымның алдында-мектеп жасына дейінгі балалардың күнделікті өзгеретін өмірге тез бейімделуі мен толыққанды дамуы үшін барлық қолайлы жағдайларды жасау міндеті тұр. Орталық жылыту, Сантехника, кәріз, электр қуаты қосылған, бассейн жоқ. Аумағында 2 ойын және спорт алаңдары бар. Барлық екі алаңда орналасқан: үйлер (беседкалар), екі түрлі әткеншек, слайдтар (слайдтар), құмсалғыштар, балалар орындықтары.

 

"Айару" балабақшасы бейімделген ғимарат, мемлекеттік оқытудағы тәрбие мен білім берудің екі тобынан тұрады. Әр топта ойын бөлмелері , қабылдау бөлмелері, балаларға арналған 2 дәретхана және 2 қолжуғыш, қызметкерлерге арналған жеке гигиена бөлмесі бар. Балабақша ғимаратында меңгерушінің кабинеті, асхана, медициналық кабинет орналасқан.

Балабақшада 10 бейнекамера бар. Сыртқы 3, ішкі 7.

Жиһаздың, оқу, ойын және басқа жабдықтардың орналасуы мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа толық сәйкес келеді және қауіпсіздік техникасы, санитарлық-гигиеналық нормалар, балалар физиологиясы, функционалдық жайлылық қағидаттарына сәйкес келеді, бұл балаларға топта еркін сезінуге мүмкіндік береді.

Қоршаған ортаны құрайтын заттарды белсенді пайдалану (ойыншықтар, макеттер, лего , рөлдік ойындарға арналған атрибуттар, эксперименттік бұрыштар және т.б.) балалардың бастамашылық деңгейін арттыруға, әртүрлі іс-шараларға жағдай жасауға, бөлмелерге тікелей, үй көрінісін беруге мүмкіндік береді. Әр топта ұлттық құндылықтарды насихаттайтын ұлттық орталықтар, театр орталығы, әдеби кітапхана орталығы, табиғат орталығы, спорт орталығы, ас үй орталықтары, шаштараздар мен сән салондары, шығармашылық орталықтар мен құпиялылық орталықтары бар. Әрбір орталық қажетті жабдықтармен толықтырылған.

Ұйымда балалармен сабақтарға, қызметкерлер мен педагог–мамандардың жұмыстарына арналған заманауи ақпараттық-техникалық база құрылды:

The БАҚ Интернет жүйесіне қосылған 20 м/бит. Топтарда теледидарлар бар, күнделікті жұмыс жүргізілуде. Электрондық пошта арқылы ұйымдармен байланыс және ақпарат алмасу қол жетімді.

Мақсаты: балалардың бойында патриотизмге, туған жеріне деген мақтаныш пен Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу үшін жағдай жасау. Өлкетану бұрышындағы ұйымдастырылған қызметтің міндеттері:

* баланы адамдардың да, заттардың да өз тарихы бар екенін түсінуге үйрету;

* өз қаласына, аймағына, еліне деген сүйіспеншілік сезімін ояту, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды құрметтеу;

* басқа халықтарға және әртүрлі ұлт өкілдеріне төзімділікке тәрбиелеу; басқа халықтардың мәдениетін құрметтеу

* әдет-ғұрыптар, дәстүрлер, басқа құндылықтар жүйесін түсіну және қабылдауға дайын болу);

* балада отбасына, елге, туған өлкенің табиғатына рухани-адамгершілік қатынасты, эстетикалық сезімдер мен адамгершілік құндылықтардың бірлігін қалыптастыру;

* өнермен, музыкамен, әдебиетпен және халық мәдениетімен танысу арқылы балалардың эмоционалды сезімталдығын ояту;

* әр түрлі дәуірлер мен халықтардың мәдени мұраларын зерттеу арқылы қоршаған әлемді өз бетінше зерттеу қажеттілігін дамыту;

* мектеп жасына дейінгі баланың өзін-өзі бағалау сезімін дамыту. Дизайн талаптары:

* эстетикалық фокус;

* өлкетану бұрышын ұтымды орналастыру;

* балалардың жас ерекшеліктерін есепке алу;

* білім беру және дамыту бағыты;

* "экспонаттарды" орналастырудың орындылығы, ұсынылған материалдың қолжетімділігі, ғылыми сипаты, сенімділігі;

* Қауіпсіздік. Балабақшада даму ортасын құрудың міндетті шарты-адамдар арасындағы өзара әрекеттесудің тұлғаға бағытталған моделіне сүйену.

 

Патриоттық тәрбиенің басты мақсаты-қоршаған ортамен танысу. Балаларда өз отбасына және басқа адамдарға деген сүйіспеншілік пен қамқорлық сезімін тәрбиелейді, балалардың балабақша туралы, мектепке дейінгі мекеме қызметкерлерінің жұмысы туралы, өзінің кіші Отаны (қаласы) туралы идеялары қалыптасады, қазіргі заманғы қызметке араласу қалыптасады, ұлттық қазына, мәдени дәстүрлер, ұлттық және мемлекеттік мерекелер, туған жердің табиғаты туралы алғашқы идеялар қалыптасады жиектер, сәндік-қолданбалы өнер объектілері туралы.

- әлеуметтік-адамгершілік тәрбие бойынша жұмыс істеуге арналған материал: - иллюстрациялары бар тақырыптық папкалар, "ересектер" тақырыбы бойынша дидактикалық ойындар (жалпы сипаттамалары, сабақтары, іс-әрекеттері, сыртқы түрі); - "отбасы" тақырыбындағы иллюстрациялары бар тақырыптық папкалар (отбасы мүшелері, бірлескен іс-шаралар, отбасылық фотосуреттер)

- "Сіз тұратын үй" тақырыбындағы фотосуреттер, иллюстрациялар (көлемі, сыртқы түрі, құрылыс материалы, мақсаты бойынша ерекшеленетін сәулет құрылыстары);

- "бала және оның құрдастары "тақырыбындағы иллюстрациялары бар тақырыптық папкалар (қыздар мен ұлдар, ойындар, әртүрлі жағдайдағы балалар, сабақтар және т. б.);

- ересектер мен балалардың әртүрлі эмоционалдық күйлерін көрсететін иллюстрациялары, пиктограммалары бар тақырыптық қалталар;

- иллюстрациялары бар тақырыптық қалталар, дидактикалық ойындар, қоғамдық орындардағы мінез-құлық ережелері, этикет туралы баяндайтын кітаптар (мысалы, "сен істей аласың, бірақ жасай алмайсың");

- балаларды кіші отанымен таныстыруға арналған материал: (топ, балабақша, мектепке дейінгі мекеме орналасқан көше немесе аудан, фотосуреттер мен иллюстрациялары бар тақырыптық папкалар, ашық хаттар, альбомдар);

- балаларды қазақ мәдениетінің қайнар көздерімен таныстыруға арналған материал: антиквариат, халықтық қолданбалы өнер, ұлттық киімдегі қуыршақтар;

- көркем әдебиет (әндер, өлеңдер, ертегілер және т.б.).

 

Үлгі материал:

* Альбомдар: "Менің отбасым", "біздің балабақша", "туған ауыл";

* Бала шежіресі;

* Біздің ормандардағы жануарларды, жылдың әр мезгіліндегі табиғатты, ағаштарды, гүлдерді бейнелейтін иллюстрациялар біздің аймаққа тән.

 

Жұмыстың негізгі бағыттары-өлкетану, туған елімен, мемлекеттік рәміздермен, Ресейдің тарихи өткенімен танысу, ұлттық күнтізбе бойынша балалардың өмірін ұйымдастыру. Олар оқушылардың отбасы мен тұқымы туралы түсініктерін қалыптастырады; сіздің балабақшаңыз туралы. Олар сізді ауылдың, Астананың көрікті жерлерімен және тарихымен таныстырады. Шекаралас мемлекеттің географиялық орналасуымен. Отанымыздың астанасы туралы. Еліміздің туы мен елтаңбасы туралы әңгімелейді, Отанымыздың батырлық өткені туралы әңгімелейді.

Материалдық-техникалық базаны жетілдіру міндеттерін шешу: мұғалімдерге олардың білім беру жұмысында жақсы жағдай жасау, балаларды дамыту, ата-аналарды білім беру процесіне тарту үшін қажетті негіз болып табылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларын жасау.

Психологиялық денсаулық-оқытудың негізгі шарттарының бірі.

Топтардағы эмоционалды климат, барлық мұғалімдердің балаларымен өзара әрекеттесу негізінде білім беру іс – әрекетін құру, ересектердің балалардың бір-біріне деген жағымды, мейірімді қарым-қатынасын қолдау, ересектердің балаға деген құрмет, балалардың өзін-өзі оң бағалауын қолдау, өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне деген сенімділік-бұл бағдарламалық материалды сәтті игеруге ықпал ететін жағдайлар.

Балалардың дамуы мен әлеуметтік бейімделуін диагностикалау және түзету үшін қажетті жағдайлар жасалған: бейімделу кезеңінде мейірбике, тәрбиешілер және педагог-психолог бақылау жүргізеді, ол мұғалімдер мен ата-аналарға ұсыныстар мен кеңестер береді. Келген балалардың ата-аналары үшін біз "балалар мен ата-аналарды мектепке дейінгі ұйымға бейімдеу" ата-аналар жиналысын өткіземіз, бейімделу формаларын ашамыз, жағдайларды ойнаймыз, кеңестер, буклеттер береміз.

Ата-аналар жиналыстарында жыл бойы іс-шараларды (Мерекелер, ертеңгіліктер, бос уақыт) өткізу тәртібі және санитарлық нормалардың сақталуы талқыланады. Тәрбиеленушілердің ата-аналары баланың сөйлеуін дамыту, тамақтану, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мәселелері бойынша жүгінеді. Педагог-психолог мәселелер бойынша педагогтар мен ата-аналарға консультативтік қолдау көрсетеді.

Қызметтің басты мақсаты-балабақшада толыққанды кеңістік құру және оның шығармашылық жеке қабілеттерін дамыту үшін мектеп жасына дейінгі баланы кешенді жеке сүйемелдеуді ұйымдастыру.

Тапсырма:

Денсаулық сақтау технологияларын қолдану арқылы балалардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту.

Инновациялық технологиялар арқылы сөйлеу қызметін дамытудың формалары мен әдістерін жетілдіру.

Кәсіби қызметтің тиімділігі оқу жылына қойылған барлық міндеттердің орындалуымен сипатталады.

Балабақша әкімшілігі, педагогикалық персонал балалардың физикалық және психикалық денсаулығын қорғауға, олардың эмоционалдық әл-ауқатын қамтамасыз етуге, әр баланың қабілеттерін еркін және тиімді дамытуға ықпал ететін барлық жағдайларды жасайды.

Балабақшада 44 бала оқиды және тәрбиеленеді, олардың саны

топ– 2.

ДО-да психологиялық - педагогикалық сүйемелдеу-бұл жүйе

педагог-психолог пен тәрбиешілердің баланың психикалық денсаулығын сақтауды және нығайтуды қамтамасыз ететін, оның өзара әрекеттесу процесінде туындайтын мәселелерді шешуге ықпал ететін қолайлы әлеуметтік - психологиялық жағдайлар жасауға бағытталған қызметі. Психологиялық сүйемелдеу деп білім беру мекемесінің барлық субъектілері үшін ұйымдастырушылық, диагностикалық, оқыту және дамыту іс-шараларының жүйесі түсініледі.

Баланы оқу - тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдаудың мақсаты оның қалыпты дамуын қамтамасыз ету болып табылады (белгілі бір жастағы даму нормасына сәйкес).

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері:

- балалардың мектепке дейінгі мекемеге бейімделу жағдайларын оңтайландыру;

- "тәуекел тобындағы" балаларды сүйемелдеу процесін қамтамасыз ету;

- дайындық тобының балаларын мектепке даярлау.

Сүйемелдеу, осылайша, белгілі бір білім беру ортасында әр баланы табысты оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жүйесін құруға бағытталған іс-әрекет болып табылады.

* Алдын алу;

* диагностика (жеке және топтық);

* кеңес беру (жеке және топтық);

* дамыту жұмысы (жеке және топтық);

* түзету жұмыстары (жеке және топтық).

 

 

Оқушылардың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру деңгейі

 

Балалардың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру деңгейі-МЖМБС ІАҚ орындау сапасының көрсеткіші.

Жүргізілген мониторингтік зерттеулер Оқу-білім беру процесінің әртүрлі жақтарын талдаудың тиімді құралы болып табылады. Тәрбиеленушілердің дағдылары мен дағдыларының қалыптасуына Мониторинг жылына бір рет жүргізіледі: бастапқы (оқу жылының басында-қыркүйек), аралық (қаңтар), қорытынды (оқу жылының соңында-мамыр).

Мониторинг қорытындысы бойынша балабақша топтарының тәрбиеленушілері орта есеппен 98% білім алу сапасын көрсетеді-бұл II және III деңгейлердің көрсеткіштері.

Мониторинг нәтижелері балалардың денсаулық сақтау, коммуникативтік-тілдік, танымдық, шығармашылық және әлеуметтік дағдыларды игеруін және дамудың жаңа міндеттерін ескере отырып, одан әрі педагогикалық процестің перспективаларын анықтады.

Мониторинг нәтижелері педагогикалық кеңесте және педагогикалық бірлестіктердің кеңестерінде талданады, оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған одан әрі өтемдік және түзету жұмыстары құрылады. Әр балаға жеке даму карталары толтырылады.

Білім беру салаларының мазмұнын игерудегі табыстылық деңгейінің тұрақтылығы мұғалімдердің білім беру ойын технологияларын, білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қайталауға және кеңейтуге, балалармен күннің екінші жартысында жеке жұмыс істеуге, білім беру ойындарын пайдалануға бағытталған "таяу даму аймағын" ескере отырып, сараланған тапсырмаларды қолдануымен түсіндіріледі.

Қорытынды: оқушылар бағдарламалық материалдың мазмұнын игереді.

Перспективалар:

Денсаулық сақтау, танымдық және коммуникативті тілдік және танымдық дағдылардың қалыптасу деңгейін арттыру мақсатында білім беру процесін жетілдіру.

Балалардың қатысуын жақсартуға бағытталған жұмысты жалғастыру (балалардың денсаулығын нығайту, қатайту іс-шаралары және т.б.), ата-аналармен белсенді қарым-қатынасты жалғастыру.

З.интерактивті жұмыс түрлері мен өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастыру арқылы балаларды дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды игеру бойынша мұғалімдердің білімі мен дағдыларын арттыру.

 

Ата-аналардың сауалнамасының нәтижелерін талдау.

Білім беру ұйымының өзін-өзі бағалау жөніндегі комиссиясы 2023 жылғы желтоқсанда мектепалды даярлық балаларының ата-аналарына сауалнама жүргізді.

Сауалнаманың мақсаты: тәрбиеленушілердің жетістіктеріне мониторинг деректерінің сәйкестігін анықтау және мектепке дейінгі ұйым ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту.

Сауалнамаға балалардың жалпы санынан 24 ата-ана (100%) қатысты:

Топтың атауы оқыту тілі тәрбиеленушілердің саны сауалнамаға қатысушылардың саны

1" Балбала " қазақша 24 24-100%

 

Ата-аналарға дағдылардың мазмұнын оқып, жауап нұсқаларының бірін таңдау арқылы дағдыларды игеруге баға беру ұсынылды ("мүлдем келіспеймін", "келіспеймін", "жауап беру қиын", "келісемін", "толық келісемін"). Сауалнамаларды ата-аналар өз қолдарымен толтырды.

 

Сауалнама нәтижелері:

Зерттелетін дағдылар үзілді кесілді келіспеймін келіспеймін жауап беруге қиналамын толық келісемін

мен келісемін қорытынды

1 Денсаулық сақтау

дағдылар 0 0 0 23/47% 26/53% 100%

2 коммуникативтік-тілдік дағдылар 0 4/5% 3/3% 59/64% 25/28% 92% 3 танымдық дағдылар 0 0 11/16% 43/61% 16/23% 84% 4 шығармашылық дағдылар 0 0 7/17% 23/55% 12/28% 83% 5 әлеуметтік дағдылар 0 0 1/3% 20/58% 14/39% 97% Сауалнама нәтижелері: 1. Ата-аналар балабақшаның білім беру қызметтерін ұсыну саласындағы жұмысына 91% риза. 2. Балалардың дағдыларын қалыптастыру дәрежесі жеткілікті және МЖМБС талаптарына сәйкес келеді: - келісемін және толық келісемін – 91% - мүлдем келіспеймін -0 - жауап беру қиын-8% - келіспеймін -1 % 3. Тәрбиеленушілердің ата-аналарының сауалнамасының нәтижелерін талдау балалардың ҚР ІАҚ МЖМС талаптарына сәйкес білім мен дағдылар көлемін табысты меңгеретінін көрсетті. Осылайша, балалардың денсаулығын сақтау, коммуникативті-тілдік, танымдық, шығармашылық және әлеуметтік дағдылары қалыптасқаны анықталды. Бағдарламаны іске асыруға бағытталған іс-шаралар "Рухани жаңғыру". Балабақшада "Рухани жаңғыру" бағдарламасын және "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы"Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру шеңберінде ұлттық дәстүрлерге негізделген рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыру үшін барлық жағдайлар бар. Әдістемелік кабинетте балаларды Қазақстан Республикасымен таныстыру бойынша дидактикалық материал бар. Болашақ жоспарда қазақ тілі оқытушысы, тәрбиешілер, ФК нұсқаушысы балалар, педагогтар мен ата-аналар үшін Қазақстан халқының мәдениеті мен әдет-ғұрыптарымен танысу бойынша іс-шаралар әзірленіп, өткізіледі, шығармашылық апталар, семинарлар жоспарланған. Педагогикалық кеңестерде қазақ тілін оқыту бағдарламасын меңгеруге және "Рухани жаңғыру"азаматтық - патриоттық жобасын іске асыруға қатысты мәселелер қаралады. Қорытынды: "Рухани жаңғыру" бағдарламасы Туған жерге, оның мәдениетіне, қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген сүйіспеншілігімен көрсетілген патриоттық бағытты айқындайды. Біздің Республикамыздың өркендеген, бәсекеге қабілетті елге айналуы үшін біз өскелең ұрпаққа – тарихи дәстүрлерге, Туған жер мәдениетіне, рухани мәдениетке құрмет көрсетуге тәрбиелеуіміз керек. Жұмыс жоспарға сәйкес жүргізіледі, әдістемелік, көркем әдебиет үнемі толықтырылып отырады. 2023 жылдың қаңтарында камчи, ойынға арналған арқан сатып алынды, Ұлттық киім тігілді, киіз үйді безендіру атрибуттары жасалды. Келешегі: "Рухани жаңғыру"міндеттерін белсенді ілгерілетуді жалғастыру. Қоғаммен байланыс. Әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл балалармен жұмыс істейтін барлық балабақша мамандарының кәсіби шеберлігінің өсуіне ықпал етеді, мекеме мәртебесін көтереді, оның әр адамның және баланың жақын ортасына кіретін ересектердің дамуындағы әлеуметтік байланыстарындағы ерекше рөлді көрсетеді. Бұл, сайып келгенде, мектепке дейінгі білім беру сапасының артуына әкеледі. Жоғары Қазақ гуманитарлық-техникалық колледжі мекемесімен ынтымақтастық бізге жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиешілерді даярлауға мүмкіндік береді. "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығының студенттері екінші курстан бастап педагогикалық практикадан өтеді. Қоғаммен өзара іс-қимылды жүзеге асыру шеңберінде біздің тәрбиеленушілер: қала мұражайына барды Турда 2 рет болды Айгөлек театрына бару Перспективалар: балалардың, ата-аналардың және мұғалімдердің мүдделерін ескере отырып, қоғаммен сыртқы байланыстарды нығайту. Экологиялық акцияларға, жобаларға

қатысу.

 

 

 

 

 

 

"АйаруА" балабақшасы ЖШС Меңгерушісі ______________ Айткужия А. Б.

 

Жаңартылған күні: 28.06.2024 17:34
Құрылған күні: 28.06.2024 17:34

Текст