Баланы мектепке дайындау міндеттерін табысты шешу отбасы мен педагогтердің өзара әрекеті жағдайында ғана мүмкін болады. Қазіргі уақытта отбасы мен мектептің өзара ынтымақтастығы өзекті және сұранысқа ие.
Ата-аналардың педагогтермен ынтымақтастығы және ата-аналардың мектепті білуге көмектесетін бағдарлау бағдарламаларына қатысуы өзекті және тиімді. Баланы мектепке табысты дайындау бойынша ата-аналарға арналған ұсынымдар 2-кестеде келтірілген.
2 –кесте – Баланы мектепке дайындау бойынша ата-аналарға арналған жадынама
№ |
Ұсынымдар |
Сипаттама |
Маңызы |
1 |
Сөйлеу және тіл дағдыларын дамытуға ықпал ету |
Балаға кітап оқып беру. Әңгімелер айту. Айналада не болып жатқанын талқылау. Баланы сөйлеуге және сұрақтар қоюға шақыру. |
Тілдік дағдыларды дамыту нұсқауларды түсінуде және педагогтермен және құрдастарымен қарым- қатынаста маңызды рөл атқарады. |
2 |
Дербестік дағдыларын дамыту |
Баланы киінуге / шешінуге үйрету. Кестені ұстануға үйрету. Гигиенаны сақтауға үйрету. |
Бұл дағдылар оған мектеп ортасында дербес болуға көмектеседі. |
3 |
Ойын әрекеттерін ынталандыру |
Балаға еркін ойнауға уақыт беруді қамтамасыз ету. Басқа балалармен ойнауға мүмкіндік беру. |
Қиялды, креативтілікті, логикалық ойлауды және моториканы дамытатын ойындар баланың когнитивті және физикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. |
4 |
Күн тәртібін құру |
Ұйықтау, тамақтану, ойнау және оқу уақытын қамтитын кесте жасау. |
Күн тәртібі балаға уақытты бағдарлауға көмектеседі және оның ұйымдастырушылық дағдыларын дамытады. |
5 |
Әлеуметтік дағдыларды дамыту |
Баланы басқа балалармен және ересектермен қарым-қатынас жасауға ықпал ету. Баланың басқа балалармен қарым-қатынас жасауы үшін басқа балалар топтарына (келісім бойынша) баруды |
Бала бөлісуді, басқаларды тыңдауды, жанжалдарды шешуді және ынтымақтастықты үйренуі керек. |
|
|
ұйымдастыру. |
|
6 |
Баланың қызығушылығын қолдау |
Балаға кітаптарға, ойыншықтарға, шығармашылыққа арналған материалдарға қол жетімділікке мүмкіндік беру. |
Баланы не қызықтыратынына назар аудару және жаңа нәрселерді зерттеуге және білуге деген қызығушылықты ынталандыру |
7 |
Педагогтермен ынтымақтастық орнату |
Мұғалімдермен байланыс орнату Мектептің басқа да қызметкерлерімен байланыс орнату |
Бағдарламалық оқу туралы және баланың мектепке дайындығы туралы толық ақпарат сіздің балаңыздан не күтілетінін жақсы түсінуге көмектеседі. |
8 |
Назар аудару және зейін қою дағдыларын үйрену |
Баланың бір тапсырмаға немесе ойынға алаңдамай жұмсай алатын уақытын біртіндеп арттыру. |
Бұл оқу ортасында пайдалы болатын тапсырмаларға назар аудару және нұсқауларды орындау қабілетін дамытуға көмектеседі. |
9 |
Мектеппен байланысты орындарға бару |
Мектепке барудан бұрын мектппен танысу. Кітапханаға, мұражайларға және басқа да білім беру ұйымдарына бару. |
Бұл жаңа ортаға үйренуге және мектептің ол оқитын және өсетін орын екенін түсінуге көмектеседі |
10 |
Қолдау көрсету және эмоционалды түрде қол жетімді болу. |
Баланың сезімдерін, қуаныштарын, қорқыныштарын талқылауға ашық болу. Қолдау көрсету Бастамаларды көтермелеу. |
Ата-аналардың қолдауы мен назары баланың мектепке табысты бейімделуінің негізгі факторлары болып табылады. |
11 |
Ойын мен демалыс туралы ұмытпау |
Қызығушылығына, физикалық белсенділікке және демалуға уақыт бөлу. |
Балаға ойнау, демалу үшін релаксация қажет ол эмоционалды және физикалық әл-ауқатты сақтайды. |
12 |
Әрбір бала бірегей |
Балаңың қажеттіліктерін ескеру. Оны басқа балалармен салыстырмау. |
Әр бала өз қарқынымен дамиды. |